Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ: Εν αναμονή του εγγράφου

Εν αναμονή του εγγράφου
Τις συζητήσεις των δικηγόρων των δύο πλευρών αναμένουν πλέον άπαντες στον Παναθηναϊκό για να σουν τι μέλλει γενέσθαι με την συγκεκριμένη υπόθεση. Ο Γιάννης Βαρδινογιάννης έχει δώσει περιθώριο μέχρι σήμερα (22/9) το απόγευμα ώστε να υπάρξει η γραπτή εξουσιοδότηση του πρίγκιπα στον δικηγόρο Παναγιώτη Πετρόπουλο, ώστε να αρχίσουν οι συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών.
Βέβαια αν αυτό δεν πραγματοποιηθεί σήμερα (22/9) και γίνει από Δευτέρα (26/9), ενώ δοθεί και η εγγυητική τραπέζης ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ, τότε οι επαφές θα προχωρήσουν κανονικά. Ο Τζίγγερ δεν θέλει να έχει οποιαδήποτε σχέση με τον φερόμενο ως εκπρόσωπο του πρίγκιπα, Βλάση Τσάκα και οτιδήποτε γίνει θέλει να είναι μέσω των δικηγόρων. «Το κλίμα είναι θετικό. Μίλησα ήδη με το δικηγόρο. Αφήστε κι εσείς επιτέλους να γίνει το deal. Όλο λέτε, λέτε, λέτε…», είπε στη «SportDay», ενώ στην ερώτηση πότε θα έρθει ο πρίγκιπας, απάντησε: «Τι είναι ο πρίγκιπας; Βαλίτσα; Ο πρίγκιπας θα έρθει με τιμές και δόξες. Εγώ πιστεύω πως όλα θα τελειώσουν θετικά». Ο Βλάσης Τσάκας αναχώρησε για την Τζέντα ώστε να μιλήσει με τον πρίγκιπα και να πάρει και την γραπτή εξουσιοδότηση. «Θα συναντηθώ με τον πρίγκιπα και θα πάρω την εξουσιοδότηση», τονίζει ο επιχειρηματίας.
Από την άλλη ο δικηγόρος, Παναγιώτης Πετρόπουλος, περιμένει το έγγραφο για να προχωρήσει οποιαδήποτε κίνηση. «Για να γίνει σωστά η δουλειά πρέπει να έχω το έγγραφο του πληρεξούσιου. Δεν αμφισβητώ την προφορική εντολή που έχω στα χέρια μου, αλλά μόνο έτσι μπορούμε να προχωρήσουμε. Ενημέρωσα τον κ. Τσάκα για τις επαφές μου με τους δικηγόρους του κ. Βαρδινογιάννη και με διαβεβαίωσε πως όλα θα γίνουν όπως πρέπει και πως θα έχω σύντομα το χαρτί στα χέρια μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου